Foto's van reis & begin van stage - Reisverslag uit Kenton on Sea, Zuid-Afrika van Esther Altena - WaarBenJij.nu Foto's van reis & begin van stage - Reisverslag uit Kenton on Sea, Zuid-Afrika van Esther Altena - WaarBenJij.nu

Foto's van reis & begin van stage

Door: estheraltena

Blijf op de hoogte en volg Esther

27 Juli 2011 | Zuid-Afrika, Kenton on Sea

Op
staan foto's van mijn reis! Ik ben gistermiddag om 4 uur aangekomen op mijn stageplaats. Ik ga de mensen van mijn reis zeker weten missen; het was echt een topgroep, ik kijk er echter niet tegenop om te starten met werken. Bij aankomst werd ik ontvangen door Charlene, de vrouw bij wie ik in huis verblijf. Het huis bevindt zich direct achter de receptie, makkelijker kan niet! Het weer is op dit moment niet heel goed in Zuid-Afrika, want er zijn aardige sneeuwbuien gevallen waardoor sommige wegen afgezet moesten worden. Dit is echter niet in mijn regio; hier is het met name veel regen geweest, maar ik heb dat gelukkig nog niet meegemaakt! Nadat ik uitgepakt had en gedoucht was, kreeg ik een kleine rondleiding door het dorp met stop bij de supermarkt, en daarna was er een welkomstdiner bij de lokale pizzaboer. Uiteraard moest er ook op gedronken worden..we kwamen 6 uur binnen en gingen 12 uur weg. Dat is best aardig wat voor zo'n klein dorp!
De mensen waarmee ik ga werken hebben tot nu toe een goede indruk gemaakt, er zijn er niet heel veel en ze zijn ook niet heel erg oud nog. Er zitten er zelfs bij van mijn leeftijd!
Vandaag heb ik een rondleiding gehad door de kampen en dat ziet er zeker goed uit! We konden echter niet gamedriven, want de "weg" was 1 grote modderpoel. Morgen ga ik de eerste kleine dingetjes doen, nog geen volledige werkdag maar rustig opstarten..ik ben benieuwd!

• 27 Juli 2011 - 14:33

Esther Altena:

De link werkt niet helemaal helaas, maar als je hem met de hand kopieerd en plakt moet hij het doen!

• 27 Juli 2011 - 16:18

Bas, Rene En Greet:

Waar kunnen we boeken?? Echt schitterende foto's zeg, dit nemen ze nooit meer van je af. Die foto van de wil ik graag in posterformaat bij je bestellen voor op het toilet bij ons :)

Groetjes.

• 27 Juli 2011 - 17:26

Adri:

Hoi Esther,

Wat een mooie en vooral indrukwekkende foto's zeg, super hoor.
    Zo te zien is er daar bijzonder veel te zien en te beleven, hoop dat de rest van de tijd je net zo zal bevallen, geniet ervan.

Groeten vanuit een zonovergoten nederland (niet dus :-( )

• 27 Juli 2011 - 17:27

Adri:

p.s de link werkte bij mij wel, maar komt misschien omdat ik ook google plus heb,
    Ik zal je wel even mailen hoe je daar een korte link van kan maken.

• 27 Juli 2011 - 18:26

Brigit:

Vanmorgen vroeg ik al om foto's, maar het was het wachten hierop dubbel en dwars waard! Wat een prachtige foto's zitten erbij Esther. Geloof dat ik Zuid Afrika ook maar ga toevoegen aan ons lijstje met nog te bezoeken vakantielanden, haha.

• 28 Juli 2011 - 14:05

Arie En Jeannette :

Hoef ons niet af te vragen of je een mooie vakantie gehad hebt. Je hebt zoveel gezien en meegemaakt, daar kan je nog maanden op teren.
    Je foto's hen ik nog niet allemaal bekeken, een deel ervan slechts, mooie foto's, een geweldige herinnering aan deze vakantie.
    En nu dus aan het werk, heel veel succes, als ik je mail lees denk ik dat het daar wel goed zit.
    Groetjes en tot horens.

• 29 Juli 2011 - 14:02

Corry :

Hallo Esther,
    Wat een mooie foto's heb je gemaakt.
    De natuur is daar echt fantastisch.
    Nu aan het werk las ik, ook geen straf lijkt me zo, veel plezier meid, en genieten hoor!!

Ik kom snel weer eens langs!

• 07 Augustus 2011 - 14:37

Karin:

he Es,
    ik heb net je foto's zitten bekijken. Wat onwijs mooie zeg! Echt super gaaf! Nu begint je stage. Blijven er nog meer mensen uit je groep daar om stage te lopen?

Veel plezier!