Meer foto's - Reisverslag uit Kenton on Sea, Zuid-Afrika van Esther Altena - WaarBenJij.nu Meer foto's - Reisverslag uit Kenton on Sea, Zuid-Afrika van Esther Altena - WaarBenJij.nu

Meer foto's

Door: estheraltena

Blijf op de hoogte en volg Esther

09 September 2011 | Zuid-Afrika, Kenton on Sea

Hallo iedereen,

Ik hoop dat jullie mijn verslagen nog een beetje volgen, ondanks dat er niet zoveel te vertellen valt..
Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin, en ben heel erg hard aan het werk om een week vrij te krijgen terwijl m'n vader, moeder en broertje over komen!!! Het is wel vreemd om niet bij de verjaardag van m'n moeder en tante te kunnen zijn, voor de eerste keer dat dit gebeurd...mssr gelukkig bestaat er nog zoiets als Skype!

Ik heb weer een aantal foto's geplaatst, op de volgende website zijn ze te vinden:

Er zijn weer een aantal dagen voorbij gevlogen, en ondertussen wordt het hier al wat drukker qua gasten. Tyrone, een van de rangers, heeft zijn ontslag ingediend omdat hij een betere baan aangeboden heeft gekregen. Bryan komt echter weer terug; hij werkte hier al eerder, maar moest vanwege geldproblemen ontslagen worden (first in - first out). Alex, een student van Stenden universiteit in Port Alfred, is ons ook komen versterken. Hoop veranderingen binnen het bedrijf dus! Afgelopen week hadden we een personeelsborrel op strand, was erg gezellig!

Ik hoop dat er de volgende keer weer wat spannender dingen gebeuren, zodat er weer wat meer geschreven kan worden (en dus ook erop gereageerd kan worden), maar voor nu zeg ik hopelijk tot snel!

Groetjes!!

• 09 September 2011 - 19:09

Brigit:

Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt, Esther! Wat leuk dat je paps, mams en Bas nog over gaan komen. Denk dat ze het daar ook reuze naar hun zin zullen hebben. Toevallig dacht ik er vandaag nog aan dat het voor jou waarschijnlijk de 1e keer zal zijn dat je niet aanwezig bent met de verjaardag van je mams (en je tante natuurlijk, haha), maar zoals je zelf al aangaf.....gelukkig bestaat er Skype!
    Groetjes vanuit Silvolde.

• 09 September 2011 - 23:41

Adri:

Hoi Esther,

Nou ik kom net terug van de verjaardag, en hij was net zo gezellig als vorig jaar hoor dus daar veranderd niks aan :-)
    Je Ouders en Broer kunnen niet wachten om naar je toe te komen en alles te beleven daar, hoop vele mooie verhalen te mogen horen nog van jullie.
    Geniet van je tijd daar en maak er vooral wat moois van.

Groeten, Adri.

• 10 September 2011 - 08:07

Corry De Mooij:

hallo Esther,
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van B&G.
    Leuk he Skype, en zo duidelijk allemaal.
    Je ziet er goed uit vind ik, en ik begrijp van je pa dat je goed naar je zin hebt, maar dat de avonden een beetje saai zijn.
    Komt ook weer een einde aan......heel snel al......
    De foto's zijn erg mooi, je krijgt echt een prachtige kans in je leven dit allemaal te zien.
    Nog een paar weken genieten! (sorry en werken)))

• 10 September 2011 - 08:43

Bep:

Hoi Esther , dat was toch echt een leuk kado hoor via skype. Iedereen vond het leuk om je even te zien en te spreken. Bas heeft gisteren goed zijn best gedaan om te helpen en had daarna zelfs nog zin om te gaan stappen. Ik zal je nog laten weten wanneer je kaart is aangekomen.
    groetjes en tot skype .

• 10 September 2011 - 09:24

Jarige Job, Pa&Bas:

Hey zwoeger, het was idd gezellig zo met het skypen, zo was je toch bij onze verjaardag en had iedereen de kans om je even te zien en spreken, vooral Oma keek haar ogen uit....
    Fijn dat er weer zoveel mensen reageren op je verslag en ook wij vinden je foto's erg leuk, ben benieuwd of we nog "betere"zelf kunnen maken.
    Tot over 2 weken dan zien we je in het
    "echies".

Rene, Greet en Bas.

• 11 September 2011 - 18:02

Marlies:

Hoi Esther,

Wat leuk om je berichten te lezen en zo te weten dat je het naar je zin hebt daar. Veel plezier als je ouders en Bas langs komen.

Liefs Marlies

• 16 September 2011 - 13:12

Esther Altena:

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties. Het was erg leuk om weer wat van jullie via de webcam te hebben kunnen zien en spreken!
    Afgelopen 10 september heb ik gelukkig ook een beetje feest gevierd, want Jaco, een van onze freelance rangers, vierde toen zijn verjaardag met een braai..heb het dus niet slecht getroffen!
    Zoals jullie inderdaad hebben gehoord zijn de avonden wat saai, komt vooral omdat ik geen televisie heb..maar gelukkig bestaat er zoiets als een puzzelboek of een laptop met spelletjes en e-books!
    Over een weekje zijn de overige gezinsleden hier, en ondanks dat ik het hier nog niet zat ben is het toch wel prettig om die weer eens in het echie te kunnen zien!!!
    Nogmaals bedankt, erg leuk om al die reacties te lezen, en ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes, liefs, xxx!

• 16 September 2011 - 18:13

Corien:

Hej nichie! Ik heb net (eindelijk) al je foto's op me gemakkie zitten bekijken en wat zijn ze gaaf! Vond t gezellig dat je er toch "bij" was op de verjaardag van je mams vorige week en nu komen ze al bijna bij jou! Hoop dat je vrij hebt kunnen krijgen, groetjes van hier naar daar!